ร่วมงานกับ มจธ.

ประกาศรับสมัคร (ลูกจ้างมหาวิทยาลัย/ ลูกจ้างโครงการ/ ลูกจ้างชั่วคราว)

หน่วยงานที่รับสมัคร ตำแหน่งงาน รายละเอียด ระยะเวลารับสมัคร
รับสมัคร ลูกจ้างมหาวิทยาลัย ตำแหน่ง นักบริการการศึกษา 1 อัตรา

• หน้าที่ความรับผิดชอบ

1) ปฏิบัติงานด้านการสร้างความสัมพันธ์กับนักศึกษาเก่าในทุกรูปแบบ เพื่อให้เกิดเครือข่ายเชื่อมโยงการทำงานร่วมกันระหว่างมหาวิทยาลัย และนักศึกษาเก่าตามภารกิจของมหาวิทยาลัย

2) สนับสนุนงานด้านฐานข้อมูลนักศึกษาเก่า เพื่อสามารถนำไปใช้ประโยชน์ได้ตรงตามความต้องการ และมีประสิทธิภาพ

3) มีความสามารถในการใช้โปรแกรมคอมพิวเตอร์ในการจัดทำเอกสาร จัดทำรายงานสถิติต่าง ๆ และจัดทำฐานข้อมูลต่าง ๆ รวมถึงสื่อดิจิทัลได้ดี

คุณสมบัติพิเศษ

4) มีทักษะด้านการสื่อสาร ชอบเข้าสังคม มีบุคลิกภาพดี มนุษยสัมพันธ์ดี

5) มีความรับผิดชอบ ซื่อสัตย์ขยันอดทน ตรงต่อเวลา

6) รักในการบริการ กระตือรือร้นในงานที่ได้รับมอบหมาย และสามารถทำงานภายใต้สภาวะความกดดันได้

7) สามารถปฏิบัตินอกสถานที่/ต่างจังหวัด และปฏิบัติงานนอกเวลาราชการได้

1. สมัครได้ด้วยตนเองที่ สำนักงานมหาวิทยาลัยสัมพันธ์ ชั้น 2 อาคารสำนักงานอธิการบดี (อาคารหมายเลข N2) ในวันและเวลาราชการ

2. ส่งไฟล์สแกนใบสมัครพร้อมหลักฐานการสมัครมาที่อีเมล universityrelations@kmutt.ac.th และสำเนาถึง supitcha.tae@.kmutt.ac.th โดยระบุหัวข้ออีเมลว่า “สมัครงาน”

- -
คณะวิทยาศาสตร์ประกาศรับสมัครลูกจ้างโครงการ 1 ตำแหน่ง

เงินเดือน เริ่มต้นที่ 15,500 – 18,000 ระยะเวลาการจ้าง 1 ปี

ตำแหน่ง: เจ้าหน้าที่โครงการพัฒนาผลิตภัณฑ์ทางการศึกษาให้เป็น Outcome Based Education Module (OBEM) และการเพิ่มปริมาณหลักสูตร Non-degree ของคณะวิทยาศาสตร์ มจธ.

หน่วยงาน: คณะวิทยาศาสตร์ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี (มจธ.)

(รายละเอียดตามไฟล์แนบ)

เปิดรับสมัครระหว่างวันนี้ถึงวันที่ 20 มีนาคม 2568

ส่ง Resume, สำเนาหลักฐานจบการศึกษา, สำเนา Transcript, สำเนาบัตรประชาชน
และทะเบียนบ้าน มาที่ email : araya.khe@kmutt.ac.th

สอบถามรายละเอียดเพิ่มเติมติดต่อ คุณณัฐพงษ์ นุติพาณิชย์ โทร. 089-893-5540

หรือคุณอารยา เข็มวงศ์ทอง โทร. 02-470-9569

ดาวน์โหลด - 20/03/25
ประกาศรับสมัครลูกจ้างโครงการ 1 ตำแหน่ง

คณะวิทยาศาสตร์ประกาศรับสมัครลูกจ้างโครงการ 1 ตำแหน่ง

(รายละเอียดตามไฟล์แนบ)

https://www.kmutt.ac.th/wp-content/uploads/2025/02/ประกาศรับสมัคร-ลูกจ้างโครงการ-1-ตำแหน่ง.pdf

เปิดรับสมัครระหว่างวันที่ 24 กุมภาพันธ์ 2568 ถึงวันที่ 5 มีนาคม 2568

สอบถามรายละเอียดเพิ่มเติมติดต่อ คุณณัฐพงษ์ นุติพาณิชย์ โทร. 089-893-5540

หรือคุณอารยา เข็มวงศ์ทอง โทร. 02-470-9569

ดาวน์โหลด 24/02/25 - 05/03/25
Education Technology Development and Integration Support (ETS)

Education Designer 2 Positions

Overview

As an Education Designer at ETS, your role involves crafting impactful learning experiences. Join our dynamic team in which you will skillfully design high-quality micro-credentials, explore innovative tools for educational support, and lead valuable training sessions. Your contributions have the potential to make the lasting impact in the field of education.​

Responsibilities

1. Micro-Credential Design:

  • Facilitate the design of KMUTT micro-credentials to ensure the highest quality in evidence and assessment criteria design
  • Contribute to the team in designing and implementing the micro-credential framework, supporting policies and required guidelines to push forward scalable and effective solutions, as well as increasing both quantity and quality of the overall design

2. Innovation and Learning:

  • Explore new tools and create innovative solutions to support educational processes
  • Create and develop comprehensive instruction manuals using various media to disseminate information through educational technology
  • Oversee and Manage content updates, website improvements and data analysis on the ETS Tech Integration website.

3. Support and Training:

  • Compose content recommending the implementation of EdTech tools in the classroom to support educational challenges, emphasize the importance of engaging and enrich educational content
  • Provide advice and support to teachers and education staff in applying technology for teaching and learning
  • Design, Plan and conduct the training sessions in the EdTech field, including summarizing training results, and serving as the team’s trainer

4. Research and Analysis:

  • Analyze and research information related to educational technology and stay abreast of trends
  • Gather data and analyze the needs of teachers, instructors, and educational personnel to accurately design content that addresses specific pain points
  • Assist the team in achieving collective goals through collaborative efforts

​Qualifications

  • Demonstrated ETS keystone behaviors
  • Have a minimum of 2 years of experience in Education Service or related fields
  • Experience in online-offline learning course design and training as a speaker or facilitator is a plus
  • Problem-solving ability and a keen sense of technology
  • Passion for education and service, with a genuine interest in staying informed about new technology trends
  • Excellent communication skills and a service-minded, enthusiastic, and self-learning approach
  • Work well under pressure and maintain a positive and open-minded attitude
  • Demonstrate strong analytical abilities for technology solutions and enhance learning and teaching
  • Effectively convey information in both Thai and English, with clear, concise, and grammatically correct in writing and conversational skills

https://www.ets.kmutt.ac.th/education-designer

- 07/04/25 -
Education Technology Development and Integration Support (ETS)

Micro-Credential Development Specialist 1 Position

Overview

Micro-Credential Development Specialist plays a key role in supporting the development, implementation, and adoption of micro-credential initiatives at KMUTT. This position involves strategic planning, technical development, research, and stakeholder engagement to enhance competency-based learning and industry partnerships. The candidate will work independently while collaborating with cross-functional teams to drive innovation in micro-credentialing.

Responsibilities

  • Assist in designing competency-based learning frameworks aligned with industry standards.
  • Support the development of learning pathways for micro-credentials that enhance employability.
  • Conduct research on global trends in micro-credentialing to inform program improvements.
  • Collaborate with faculty and industry experts to design high-quality learning experiences.
  • Support quality assurance processes to ensure alignment with accreditation and industry needs.
  • Support initiatives to increase faculty adoption of micro-credentials through training and workshops.
  • Engage with students, employers, and industry partners to understand their skill needs.
  • Coordinate tasks and timelines in collaboration with team members and external partners.

​Qualifications

  • Uphold and demonstrate ETS keystone behaviors
  • Master’s degree in Education, Instructional Design, Educational Technology, Engineering, or a related field.
  • Understanding of competency-based learning and micro-credentialing concepts.
  • Ability to conduct research, analyze data, and develop competency frameworks.
  • Basic knowledge of learning management systems (LMS) and digital credentialing.
  • Strong written and verbal communication skills in both Thai and English.
  • Comfortable working both independently and collaboratively in a team environment.

https://www.ets.kmutt.ac.th/micro-credential-development-specialist

- - 07/04/25
ครูปฏิบัติการ จำนวน 1 อัตรา และ ช่างเทคนิค จำนวน 1 อัตรา
รายละเอียดประกาศ/คุณสมบัติจบการศึกษาระดับปริญญาตรี ในสาขาวิศวกรรมไฟฟ้า อิเล็กทรอนิกส์ แมคคาทรอนิกส์ หรือสาขาที่เกี่ยวข้อง
เปิดรับสมัครตั้งแต่วันนี้ ถึงวันที่ 28 กุมภาพันธ์ 2568
รายละเอียดเพิ่มเติมตามไฟล์แนบ
รายละเอียดช่องทางและวิธีการสมัครสมัครทาง E-mail ได้ที่ คุณญาณี พรเลิศทรัพย์สิน (yanee.por@kmutt.ac.th) โทร. 02-470-8876
- 22/01/25 - 28/02/25
รับสมัครงานทั่วไป

ตำแหน่ง

อาจารย์ที่ปรึกษากลุ่มกิจกรรม รายวิชาศึกษาทั่วไป (GEN) ภาคการศึกษาที่ 2/2567 (อาจารย์พิเศษ)

คุณสมบัติ

1. ต้องมีคุณวุฒิระดับปริญญาโทขึ้นไป

2. หรือหากมีคุณวุฒิระดับปริญญาตรี/เทียบเท่าปริญญาตรี ต้องมีประสบการณ์ด้านการสอนหรือการทำงานที่เกี่ยวข้องกับรายวิชาที่สมัครไม่น้อยกว่า 6 ปี

3. มีความสามารถด้านการใช้เทคโนโลยีเพื่อการจัดการเรียนการสอนในรูปแบบ Online ได้ รวมถึงมีความรับผิดชอบด้านการจัดการจำนวนนักศึกษาที่แตกต่างกันในแต่ละกลุ่มตามรูปแบบของรายวิชาได้

4. มีความยืดหยุ่นและพร้อมรับมือกับการเปลี่ยนแปลงด้านการจัดการเรียนการสอนในสถานการณ์ต่าง ๆ ได้

(โปรดตรวจสอบรายวิชาและรายละเอียดการรับสมัครเพิ่มเติมได้จากไฟล์แนบ)

สนใจสมัครกรอกข้อมูลรายละเอียดได้ตามลิงก์ https://form.jotform.com/243321831931451

*ผู้สมัครรายใหม่ที่ยังไม่เคยสอนรายวิชา GEN ของมจธ.มาก่อน กรุณาแนบไฟล์ CV และปริญญาบัตรหรือทรานสคริปประกอบตอนกรอกข้อมูล เพื่อใช้ในการพิจารณาคัดเลือก

สมัครได้ถึงวันที่ 13 ธันวาคม 2567 และประกาศผลทางอีเมลในวันที่ 25 ธันวาคม 2567

ดาวน์โหลด - 13/12/24
ประกาศรับสมัครบุคลากรจ้างเหมา

ตำแหน่ง ช่างเทคนิค จำนวน 1 อัตรา สังกัดภาควิชาคณิตศาสตร์คณะวิทยาศาสตร์
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี
อัตราเงินเดือน 14,000 – 18,000 บาท
เปิดรับสมัครตั้งแต่วันนี้ ถึงวันที่ 15 ธันวาคม 2567


คุณสมบัติทั่วไป

  • สำเร็จการศึกษาระดับประกาศนียบัตรวิชาชีพชั้นสูง (ปวส.) ขึ้นไป ทุกสาขา
  • มีความรู้ความสามารถในการติดตั้งระบบปฏิบัติการ (OS), Software พื้นฐานได้
  • สามารถซ่อมแซมอุปกรณ์ และ/หรือ คอมพิวเตอร์ พื้นฐานได้
  • มีความสามารถในการใช้งาน Microsoft Office ได้ดี
  • มีทักษะในการสื่อสารและประสานงานที่ดี
  • มีมนุษยสัมพันธ์ดีมีความรับผิดชอบ อดทน สามารถทำงานภายใต้สภาวะกดดันได้
  • มีสุขภาพแข็งแรง ไม่มีโรคประจำตัว และไม่เป็นโรคตามที่กฎ ก.พ. กำหนด
  • สามารถเริ่มปฏิบัติงานได้ทันที

ลักษณะงาน

  • ดูแล และบำรุงรักษา จัดการการใช้งานของอุปกรณ์ต่าง ๆ ในห้องเรียนได้
  • สนับสนุนการใช้งานและแก้ปัญหาเบื้องต้นต่าง ๆ ในระบบปฏิบัติการ (OS), Software
  • อำนวยความสะดวกและสนับสนุนการใช้งาน แก้ไขปัญหาต่าง ๆ ที่เกิดขึ้นในภาควิชาได้
  • จัดเตรียมอุปกรณ์สำหรับการเรียนการสอน ให้พร้อมใช้งานและดำเนินไปด้วยความเรียบร้อย
  • ปฏิบัติงานอื่น ๆ ตามที่ได้รับมอบหมาย

สถานที่ปฏิบัติงาน

ภาควิชาคณิตศาสตร์ คณะวิทยาศาสตร์ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี แขวงบางมด เขตทุ่งครุกรุงเทพมหานคร

เอกสารประกอบการสมัคร

  1. ประวัติส่วนตัว (Resume) พร้อมแนบรูปถ่าย
  2. สำเนาใบรายงานผลการศึกษา (Transcript)
  3. สำเนาทะเบียนบ้าน
  4. สำเนาบัตรประชาชน
  5. รูปถ่ายสีหน้าตรงขนาด 1 นิ้ว ถ่ายไม่เกิน 6 เดือน จำนวน 1 รูป
  6. สำเนาหลักฐานอื่น ๆ เช่น หนังสือรับรองการผ่านงาน (ถ้ามี)

กำหนดวันรับสมัคร และวิธีการสมัคร

  • ส่งประวัติส่วนตัว (Resume) พร้อมแนบรูปถ่าย (มุมบนขวา) และเอกสารหลักฐานการสมัคร มาที่
    E-mail : worawan.sud@kmutt.ac.th ภายในวันที่ 15 ธันวาคม 2567
  • สอบถามรายละเอียดเพิ่มเติมได้ที่คุณยิ่งลักษณ์ อุตส่าห์พานิช โทร. 02-470-8919
ดาวน์โหลด -
บัณฑิตวิทยาลัยร่วมด้านพลังงานและสิ่งแวดล้อม

รับสมัครลูกจ้างโครงการ ตำแหน่ง เจ้าหน้าที่โครงการวิจัย จำนวน 1 อัตรา

คุณสมบัติ

  1. เพศชาย/หญิง อายุไม่เกิน 40 ปี
  2. มีคุณวุฒิปริญญาตรีขึ้นไป สาขาบริหาร/การเงิน/บัญชี หรืออื่นๆที่เกี่ยวข้อง
  3. มีประสบการณ์การทำงานด้านการเบิกจ่าย การลงบัญชี และการประสานงานด้านโครงการวิจัยอย่างน้อย 1-3 ปี
  4. สามารถใช้คอมพิวเตอร์โปรแกรม MS Office ได้
  5. มีทัศนคติเชิงบวก มีความกระตือรือร้น และสามารถทำงานภายใต้ความกดดันได้
  6. มีมนุษยสัมพันธ์ดี สามารถประสานงานกับหน่วยงานต่าง ๆ ได้ดี
  7. สามารถสื่อสารภาษาอังกฤษได้ดี ทั้งด้านการฟังพูดอ่านเขียน

หน้าที่และความรับผิดชอบ ดังนี้

  1. การติดต่อประสานงานระหว่าง ผู้ให้ทุน ผู้รับทุน และผู้ที่เกี่ยวข้องอื่นๆ ภายใต้โครงการที่ได้รับมอบหมาย
  2. รวบรวมข้อมูลงบประมาณทั้งจากผู้ให้ทุนและผู้รับทุน
  3. การเบิกเงินงวดจากผู้ให้ทุน
  4. ประสานและดูแลการจ้างนักวิจัยโครงการและสัญญาจ้าง
  5. รวบรวมข้อมูลเงินเดือน เพื่อจัดทำค่าตอบแทนในโครงการ
  6. ตรวจสอบความถูกต้องของเอกสารเบิกจ่ายและดำเนินเรื่องเบิกค่าใช้จ่าย
  7. ลงบันทึกรายการหมวดค่าใช้จ่ายตามงบประมาณโดยควบคุมดูแลไม่ให้เกินวงเงินที่ได้รับการจัดสรร
  8. บันทึกบัญชีรายการรับ – จ่าย นำเสนอหัวหน้าโครงการ
  9. จัดทำรายงานต่างๆ ตามที่แหล่งผู้ให้ทุนกำหนด เช่น รายงานรายรับ-รายจ่าย รายงานทะเบียนครุภัณฑ์ ฯลฯ
  10. การจัดกิจกรรมต่างๆ ที่เกี่ยวข้อง และจัดทำรายงานสรุป
  11. ภาระงานอื่นๆ ตามที่ได้รับมอบหมายจากผู้บังคับบัญชา

วิธีการสมัคร

ส่งเอกสารการสมัครงานภายในวันที่ 15 พฤศจิกายน 2567 ทาง E-mail: jgsee.sirilak@gmail.com
ติดต่อ: คุณศิริลักษณ์ อนันทชาติวงศ์ โทร. 0 2470 8309-10 ต่อ 4176

ดาวน์โหลด 07/11/24 - 15/11/24
คณะสถาปัตยกรรมศาสตร์และการออกแบบ

รับสมัครลูกจ้างมหาวิทยาลัย ตำแหน่ง นักประชาสัมพันธ์ Public Relations Officer 1 อัตรา

Position: Public Relations Officer

Job Responsibilities/Duties:
As English Editor and Consultant

  1. Act as an English language consultant: Review, edit, and proofread documents, reports, and presentations to ensure clarity, accuracy, and consistency in English.
  2. Accomplish work requirements by orienting, training, scheduling, and coaching support staff in terms of effective communication (using English)
  3. Plan, organize and implement activities to enhance the communication skills of the staff
  4. Monitor the improvement of every staff in terms of their English communication skills

Public Relations for International Students Recruitment

  1. Plan, propose and organize the school’s participation in roadshows, education fairs, and recruitment events, both locally and internationally.
  2. Collaborate closely with the admissions team (SoA+D and KMUTT) to align PR efforts with the overall recruitment strategy.
  3. Coordinate logistics, including travel, booth setup, and promotional materials, to ensure a seamless and professional presence at each PR engagement at secondary schools overseas.
  4. Take up an active role in PR by managing school visits and university fairs and roadshows, monitoring participation to fairs, and reporting recruitment results to PR team
  5. Utilize social media, and emails to promote workshops and events and encourage attendance from prospective students
  6. Act as the main point of contact for prospective students, parents, and guidance counselors (international schools)
  7. Collect contact information from interested students for follow ups
  8. Provide information to students, parents, faculty, and other relevant stakeholders.
  9. Summarize the roadshows in Thailand and overseas annually.
  10. Perform other tasks delegated by the supervisor such as welcoming guests, students and parents
  11. Other assigned tasks

Qualifications (Personal)

  1. Male or Female
  2. Aged between 22 and 35 years
  3. Demonstrates good moral character, adaptability to diverse cultures, and understanding of both Thai and international work environments
  4. Preference for non-Thai candidates
  5. Proficient in English (both written and spoken)
  6. Proficient in Microsoft Word, Excel, and other related software

Qualifications (Work Ethics)

  1. Demonstrates integrity, accountability, and professionalism in all tasks and interactions.
  2. Exhibits a strong commitment to quality, punctuality, and reliability.
  3. Maintains a positive attitude and handles feedback constructively.
  4. Shows dedication to continuous improvement and takes initiative in problem-solving.
  5. Adheres to organizational policies and respects confidentiality and privacy.
  6. Demonstrates resourcefulness on the job and a strong willingness to learn new tasks and responsibilities.

Qualifications (Education)

Bachelor of Arts in English for Communication or a related field

ส่งประวัติส่วนตัว CV คุณวุฒิ ได้ที่ kusuma.dee@kmutt.ac.th

ดาวน์โหลด 07/11/24 - 30/11/24
1 2 3 16

สมัครงาน

สำนักงานบริหารทรัพยากรบุคคล

อาคารอเนกประสงค์ ชั้น 4 มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีพระจอมเกล้าธนบุรี

126 ถนนประชาอุทิศ แขวงบางมด เขตทุ่งครุ กรุงเทพมหานคร 10140

โทรศัพท์ : 0 2470 8071-84 | โทรศัพท์ : 0 2470 8073

Top